5 Eylül 2015 Cumartesi

UZUN BİR ARADAN SONRA

İnci ve Azra birlikte büyüyorlar. Ben de o kadar yoğunum ki bloğu ne kadar ihmal ettiğimi yeni farkettim. Ama geç de olsa neler yaptığımızı yazmalıyım.Çünkü burası bizim aynı zamanda günlüğümüz. Azra 27 aylık oldu. Ağlama krizlerimizin dışında Azra hanımla pek bir sorunumuz yok. Etkinliklere de devam ediyoruz aslında ama instagram ve face kadar hızlı paylaşamıyorum blogta resimlerimizi. Azranın dil gelişimi ince ve kaba motor becerileri gayet güzel gelişmiş durumda. Hatta dil gelişimi biraz eksik mi kalsaydı acaba diye düşünüyorum bazen :) Pek planlı programlı olmasa da hergün mutlaka bir etkinlik yapmaya çalışıyoruz. Kış hazırlıkları sebebiyle biraz ihmal etsem de kızlarımı şimdilerde tekrar eski düzenimize döndük çok şükür. Azranın en çok sevdiği şey boyama yapmak ve oyun hamurlarıyla oynamak. Hergün mutlaka boyama yapıyoruz. Gerçekten çok da başarılı Azra bu konuda. İnci ise kalça çıkığı tedavisi sebebiyle bazı şeylerden mahrum kaldı. Ama yeni yeni o da aramıza katılmaya başladı. Anne kelimesi bile yeni yeni çıkıyor İncimin ağzından. Bana ilk kez anne deniyormuş gibi heyecanlanıyorum her seferinde bende. Çocuklarım birbirinden çok farklı. Azra zor memnun olurken İncinin yüzünden gülücükler eksik olmuyor. Ama Azra keşfetmeye öğrenmeye ne kadar meraklıysa İnci de bi o kadar kendi havasında ye iç yat politikasıyla yaşıyor :) Daha geniş bir zamanda biriktirdiğim fotoğrafları da paylaşıp neler yaptığımızı yazarım. Şimdilik benden bu kadar. İki çocuklu bir anneysen bulduğun her fırsatta dinlemelisin enerji toplamalısın çünkü. Yoksa ertesi gün tam bir felakete dönüşebiliyor..

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Maaşallah, cocukların olduğu herşey güzel de cok da zor. Inciye geçmiş olsun o dönem mutlaka başka bir yönden geliştirmiştir kendisini kesinlikle geri kaldıgınındusunmeyın

 
Copyright 2009 Ev Akademisi